niedziela, 11 stycznia 2009
Fangirling...
Dobra, no więc no, teges, ten tego, chyba przydałoby się tutaj coś skrobnąć od czasu do czasu, bo bloguś się stęsknił, biedactwo:P Nie miałam ostatnio na nic czasu, bo się kurcze, zdecydowałam na odchudzanie, co mnie pochłania totalnie, zabiera mi energię, sprawia, że zaczynam seplenić i przekręcać słowa, jedzenie tylko mi w myślach, przez co mówię rzeczy typu "smacznie fajne" zamiast "strasznie fajne" i do tego dostaję głupawek niepohamowanych i niewytłumaczalnych - ale co tam:) jest gites xD Nie będę nic pisać więcej o mojej rygorystycznej diecie, bo nie chcę zapeszać, dopiero się pochwalę jak będą efekty i wyjaśnię co i jak:D



No więc przejdźmy do rzeczy:) Haha dosłownie uwielbiam sobie robić takie różne głupkowate testy, quizy itp. No i zobaczyłam na blogu u JaneGreen takie fajne cuś o BigBang:P No i oczywiście nie byłabym sobą, gdybym nie wykorzystała tego pod siebie;D A więc proszę:




Time For Big Bang!
Full Name  
Age  
Your Big Bang? T.O.P
He will call you? Yeobo"Darling"
Your time with him is? Wonderful
He declared his love for you by saying? Dangsinege banhaetsseumnida"I'm crazy about you"
Your song together? Tattoo - Se7en
Does he love you? Yes and he will forever.
 
This Quiz by *Rising_Sun* - Taken 229 Times.

Ja wiedziałam, po prostu wiedziałam, że T.O.P jest mi pisany:) A zobaczcie, co wyjdzie, jak ksywkę swoją wpiszę;)


Time For Big Bang!
Full Name  
Age  
Your Big Bang? TaeYang
He will call you? Yeobo"Darling"
Your time with him is? Full of love
He declared his love for you by saying? Dangsinege banhaetsseumnida"I'm crazy about you"
Your song together? Happiness - H.O.T
Does he love you? Yes and he will forever.
 
This fun quiz by *Rising_Sun* - Taken 229 Times.

Też bardzo fajnie;) ale jak wpisałam Monika przez "c" czyli Monica z angielskiego to już mi się wynik nie bardzo podobał, bo mi się Dae-Sung dostał:P haha nie to żebym go nie lubiła, ale wolę tych panów powyżej;) Tylko coś mi się nie chce pokazać co tam wpisałam, później rozkminię co i jak i poprawię;) chwilowo się spieszę:P

Jeszcze proszę takie fajne rzeczy można sobie posprawdzać, czyli jak bardzo pasujesz do jakiejś znanej osobistości;) Niestety nie ma Jang Geun Suka, na którego punkcie szaleję obecnie, ale mówi trudno xD

Match yourself with celebrity

LEE JUN KI 

physical 58%

emotional 53%

intellectual 58%

total 56%

Nie za dobrze;/ aaa mój Kiciusiek....

RAIN

physical 58%

emotional 78%

intellectual 33%

total 56%

Też niezadowalająco;/

LEE DONG WOOK

physical 46%

emotional 11%

intellectual 33%

total 30%

Uhh, w ogóle tragedia;/

JO IN SUNG

physical 68%

emotional 97%

intellectual 50%

total 72%


Umhh, nie najgorzej;) Emotional - 97% wow:)

No dobra, niezbyt udane te wyniki:P 

Jeszcze fajną sprawą jest Korean Name Generator;) Trzeba wpisać swoje nazwisko i imię (w tej właśnie kolejności, bo w takiej mają Koreańczycy) i ten superowy generator wyszuka koreański odpowiednik:) Ja po koreańsku nazywam się Kan Youn-Ha :) haha fajnie, jeszcze w żadnym filmie czegoś takiego nie było:) a czekajcie, czekajcie, teraz się wczytałam, że muszę swoje imię rozdzielić na dwie części;) to sobie walnę: Mo Nika:) i wyszło mi Kan Min-Ni. Kurcze nie wiem, które fajniejsze:)

No to koniec szaleństw;) Mam tylko parę ciekawostek jeszcze, dowiedziałam się, ze JGS uczył się w college'u w Nowej Zelandii, więc chyba musi znać angielski, nie? Fajnie by było:) Do tego kocha jeździć na rowerze, to tak jak ja;D oj wybrałabym się z nim na przejażdżkę;) aha no i z takich negatywnych info, to z tego co się zdążyłam zorientować JGS właśnie jest na etapie emo.. przynajmniej tak wywnioskowałam z tego co sam pisze na swojej stronie.. wydaje się być niezbyt szczęśliwym człowiekiem, a to aż dziwne:( zresztą nawet ciuchy takie emo nosi..eeeh

15:20, olszyna-paagal , Korea
Link Komentarze (2) »
niedziela, 14 grudnia 2008
Jang Geun Suk - meri new sarang!

No i stało się;) Wpadłam po uszy! Mam kolejnego ulubieńca;D A wszystko za sprawą wspaniałego filmu "Do Re Mi Pa Sol Ra Si Do", który zdąrzyłam już obejrzeć 6 razy:P:P hehe...jak zrasztą Monia już wspominała;) nie jest to jakiś super ambitny film ale chce się go oglądać i oglądać:) Ale przejdzmy do samego JGS<3. Ma zaledwie 21 lat a jest wszechstronnie uzdolniony: śpiewa i gra na gitarze oraz oczywiscie wystepuje w filmach i dramach;) Jak na tak młodego aktora ma poważne role wymagające wysiłku. Pierwszy raz widziałam go bardzo dawno temu na koreafilm.org i wydał mi się za młody a nie zaprzecze bardzo ładny;D (hehe odzywa się we mnie pedofilia:P:P) Pomyślałyśmy wtedy z sistą,że jak dorośnie to będzie z niego niezłe CIACHO!:P

Proszę oto pierwsze foto jakie ujrzałam:]

Ipuji he na?;D A teraz teraźniejsze;)

Trochę twarzyczka mu się zmieniła he na?;D moje śliczności:D<3

SEXSSSSI!!!:D

Profil:

Prawdziwe Imię: Jang Geun Suk / Jang Keun Seok
Data urodzenia: 4 sierpień 1987
Znak zodiaku: Lew
Wzrost: 182cm
Waga: 63kg
Grupa krwi: B
Rodzina: Tata, mama (jedynak)
Wykształcenie: KwangJang Middle school, Bangsan High School, New Zealand Nelson College, Hanyang University Drama (Major in Movie)
School Year: February 2000 - Seoul DongYi Primary school graduate
February 2003 - KwangJang middle school graduate
January 2003 - New Zealand Nelson College enrollment
July 2003 - Bangsan High School First year joins in the middle of course
February 2006 - Hanyang University Enrollment - Drama (major in Movie)
Hobby: Słuchanie muzyki, snowboard, narciarstwo, śpiewanie, tańczenie
Specjalność: Narciarstwo, snowboard
Skarb: Rodzina, Playstation
Ulubiony kolor: Czarny, Kość słoniowa
Ububione danie: Ostre jedzenie - GenJang (marynowane żywe kraby)
Ulubiony owoc: Ananas
Ububiony dobytek: Ubrania, akcesoria
Ulubiony aktor: Ahn Sung-ki
Przyjaciele: Isak, MC Mong, Moon Geun Yong, Yoo Ah In, Choi si Won (SUJU)
Najbardziej szanowana osoba: Kim Gu
Idealna partner: Uczciwy, słodki, kobieta z ogromnym wyczuciem do ubierania się
Firma: Lobe Entertainment
Debiut: Komediowa sprzedaż szczęścia
Pierwszy debiut w dramie: Women's World
Fakty: Wszechstronnie utalentowany. Aktor, model, śpiewa w filmach, gra na gitarze, stepuje oraz dubbinguje kreskówki.
Motto: Nic nie jest niemożliwe!


Dramy:

1998 SBS:Hug 
2001 SBS:Women's World
2001 MBC:Four Sisters' Story
2002 SBS:The Great Ambition
2002 SBS:School 
2002 SBS:Orange 
2003 MBC:Nonstop 4 
2005 SBS:Lovers in Prague 
2006 Tooniverse:Alien Sam 
2006 KBS2:Hwang Jin-i 
2006         :Heroine 6 
2006         :Rainbow Romance
2008 KBS2:Hong Gil Dong
2008 KBS2:Timeless  (not confirmed)
2008 MBC:Beethoven Virus


Filmy:

2002: Cartoon - Treasure Planet (voice for cartoon movie)
2006: One Missed Call: Final Jinu 
2007: Happy Life 
2008: Crazy For Wait    
2008: Do Re Mi Fa So La Ti Do ( wydano w 2008 ale nakrecono w 2006)
2008: Baby and I


Show:

2004-2005: Jang Geun Suk's FunFan MC, YTN STAR

2005: What's Up - MC, DMB TV

2005: SBS TV, TV Box Office - MC, TV Box Office Website

2007: M.net, Chase! X-Boyfriend - MC X-Boyfriend Website

2007: Inkigayo - MC host SBS Inkigayo website

2008: ExtremeX 2


Radio shows:

2001-2002: VJ for SBS, "Live Broadcast inkigayo"

2004-2005: Jang Geun Suk's Young Street, SBS

2005: Jang Geun Suk's TU2U, DMB Radio


Nagrody:

2008 MBC Drama Awards: New Actor Award - Beethoven Virus
2008 KBS Drama Awards: Popularity Award (Actor)- Hong Gil Dong
2008 SBS 44th Annual Baeksang Arts Awards - Best New Actor (Movie- The Happy Life)
2006 KBS Performance Awards: Best Couple Award (With co-star Ha Ji Won)
MNet TOP 100 Charming Guys Who are Single
MNet Top 100 Adorable Males (2006): # 29
MNet Top 100 Must Have Males (2007): # 3


Forum:

http://www.keunsuk.co.nr/
http://www.keunsuk.com/
http://z4.invisionfree.com/Only_Geunsuk/
http://z9.invisionfree.com/jang_geun_suk/
http://www.soompi.com/forums/index.php?s=54bb7e8bc570f8ec187f5581d46125bc&showtopic=65114&st=0

22:00, dziubasek-pagaal , Korea
Link Komentarze (6) »
niedziela, 30 listopada 2008
Happy Life & Baby and Me - podwójna dawka sexy JGS

Wczoraj wróciłyśmy gdzieś o godzinie 8.30 rano do domu po całonocnym maratonie tolly (info - notka niżej:)) Niby skończyło się wszystko przed 6.00, ale pojechałyśmy jeszcze na chwilę do Mionki. Tam udało nam się przegrać parę filmów koreańskich (wielkie dzięki za użyczenie nagrywarki!), które pragnęłyśmy looknąć, ale na kompie nie dawało rady (można niby oglądać 25 min, potem wyłączać go na godz. żeby odsapnął i tak w kółko, ale to robota głupiego;/) a na dvd do telewizora nie szły napisy. Koniec tłumaczenia, bo to nudy same te sprawy techniczne. W każdym bądź razie wynik ostateczny - mamy możliwość obejrzeć filmy! No i jesteśmy już w tym domciu, a tu nam się spać odechciało (może to smród tego niemiłego pana, który za nami w autobusie siedział, mnie rozbudził? Kto wie...). No to od razu zapaliła się żaróweczka. Oglądamy, co tam mamy:) To nic, że już całą noc lookałyśmy movies from India, nie zaszkodzi przedłużyć sobie maraton o filmy z Korei.

Na pierwszy ogień poszło The Happy Life, do którego miałyśmy pecha i nigdzie nie dawało rady looknąć, a próbowałyśy w kilku miejscach. Wreszcie się udało.

Film opowiada o 3 starszych facetach, którym nie wiedzie się w życiu, brakuje pieniędzy itd, w szkole średniej tworzyli razem zespół rockowy i teraz po 20 latach postanawiają znów zacząć grać i śpiewać.

Do tego dochodzi nam cudowny Jang Geun Suk (tak, tak, to dla niego oglądałyśmy:P), który jest synem zmarłego lidera zespołu. No i tutaj czas na zachwyty. Boski Jang Geun Suk wygląda i gra inaczej niż w Do Re Mi Pa Sol Ra Si Do. W krótkich włosach prezentuje się bardziej męsko, nawet śpiewa inaczej (Jak on tak umie zmieniać głos na taki zachrypnięty?;>).

Do tego ma zaczepisty tatuaż na szyi, nosi sexy obcisłe spodnie z łańcuszkami przy pasku i kolczyki. Ach wymiękam:)

Młody (to jego ksywa nadana mu przez Dziubasa:P)

Młody śpiewa

Umalowany młody

Smutny młody

Tatuaż młodego

Młody z gitarą od tyłu - jest na co popatrzeć xD

Nogi młodego:P

Rockowy stajl

Sam film jest cudowny, genialnie się go ogląda, niejednokrotnie się uśmiechałam do ekranu, ale i też wzruszyłam się. Pięknie pokazali, jak mimo różnych problemów człowiek potrafi odnaleźć coś, co pozwala mu prowadzić tytułowe "happy life". I do tego mamy jeszcze extra muzykę. Polecam!!!

 

Skończywszy Happy Life już miałyśmy kłaść się spać, jednak sen przyjść nie chciał. No to pora na Baby and Me znów ze wspaniałym JGS. Młodego nigdy za wiele.

Film okazał się przsympatyczny, dokładnie taki się wydawał po zwiastunach. Dzieciątko prześliczne i przeurocze, JGS z maleństwem w nosidełku na brzuchu prezentował się przesłodko. Strasznie podobał mi się pomysł, że myśli dzieciaczka wypowiadał głos starszego faceta:) Haha a teksty walił super. Wątek miłosny Geun Suka z lekko świrniętą koleżanką z klasy był ubogi, ale nie o to tutaj chodziło. Hihi ten słodziaśny kiss na końcu wystarczył:)

Ah a jakich zawałów dostarczał mi Jang Geun Suk! O matko, jak on wygląda w tym filmie, te skórzane kurtki, sexy spodnie eksponujące jego zgrabne nogi...

Młody

Młody gniewny

Uśmiech młodego: schwytany na gorącym uczynku - chciał zostawić dziecko w szafce:P

Tata płacze...

...maleństwo też:(

Młody jako kelner

Młody skradający się, żeby wyrzucić dziecko na śmietnik

Na drugim planie sexy nogi młodego

Dzieciątko pije soju z tatusiem

Słodka rodzinka

Kawaii kiss

Facet mnie do grobu wpędzi. Ja chcę więcej! Hehe no i w sumie dostałam więcej. Mama wróciła z zakupów i też chciała oglądać słodki film z dzieckiem i przystojniakiem w rolach głównych. No i tym sposobem looknęłyśmy Baby and Me jeszcze raz tego samego dnia:P Poszłyśmy spać o 18.00, czyli nie spałam od 6.00 rano w piątek. Hihi cool byłoxD

Na koniec cudo:

P.S Chciałabym być na miejscu tego maleństwa:D:P

22:18, olszyna-paagal , Korea
Link Komentarze (6) »
wtorek, 25 listopada 2008
~Do Re Mi Pa Sol Ra Si Do~ - Part 2

Tak jak obiecywałam teraz napiszę coś więcej o filmie, który miał być tematem poprzedniej notki, a właściwie o wrażeniach po jego obejrzeniu:) Obejrzałam Do Re Mi Pa Sol Ra Si Do 3 razy w ciągu 5 dni (Dora aż 5 razy!!!). Naprawdę nie umiem powiedzieć, co w tym filmie jest takiego, że chce się go oglądać i oglądać:D Fabuła nie jest jakaś super powalająca, odkrywcza, nie jest to też film ambitny. Niby zwykły romans dla młodzieży. A jednak jak widać nie aż taki zwykły. Musi mieć w sobie coś magicznego, skoro aż tak nas obie zauroczył:D Po pierwsze: bohaterowie. Pomijając już cudownego Geun Suka<3 grającego postać Shin Eun Gyu, którego nie da się nie pokochać;D Ale drugi męski osobnik jest również niczego sobie:P Główna bohaterka może niezbyt urodziwa, ale sympatyczna;) Nie można również zapomnieć o jej bracie i jego prześmiesznych akcjach z kotem:P:P(hahaha). No normalnie uwielbiam tego aktora, co go gra:D (widziałam go już w Snow Queen i Millionaire's First Love, ale tam miał poważne role). Następnym walorem Do Re Mi Pa Sol Ra Si Do i chyba jednym z najważniejszych jest piękna muzyka idealnie pasująca do klimatu filmu;) Musiałyśmy sobie od razu załatwić OSTa, którego teraz wałkujemy nonstop!:D:D No co ja poradzę, że po prostu kocham muzyczne filmy. Jeśli w jakimś filmie występuje nawet krótka scenka czy to tańca czy śpiewu, to ma on u mnie wielki plus;) A jak mi jeszcze przystojniak paraduje z gitarą i śpiewa cudnym głosem to sarang gwarantowana jak nic!;D Tutaj nasza ulubiona piosenka z DOReMI:

02.Doremifasolasido - Jang Geun Suk

Poza tym pieśń o dinozaurze i coli wymiata xD

Hmm może tak jeszcze trailer na zachętę:

O fabule nic nie będę pisała, bo w paru zdaniach się nie da, od razu by były spoilery. Naprawdę polecam ten film;) Mam mnóstwo nieobejrzanych produkcji, z reguły oglądam wszystko po razie, bo wolę wykorzystać wolny czas na coś nowego, a tutaj proszę: już 3 razy i czuję coś, że na tym nie poprzestanę:D Zakochałam się i już, a miłość ślepa jest xD

Haha a tak jeszcze na dokładkę. Looknęłyśmy sobie dziś zwiastun kolejnego movie z JGS "Baby and Me". Mnóstwo już powstało filmów z malutkim dzieckiem w roli głównej, ale jakoś nie czuję przesytu. Muszę, po prostu muszę to obejrzeć!:D:D Zapowiada się super komedia:P O mało nie spadłam z krzesła oglądając sam trailer;D Haha końcówka mocarna!:P

Drugi trailer:

I jeszcze cudownie słodziaśna reklama z naszym ulubieńcem:D Padłam!!!:O


17:24, olszyna-paagal , Korea
Link Dodaj komentarz »
poniedziałek, 24 listopada 2008
~Do Re Mi Pa Sol Ra Si Do~ - Part 1 : Wielki Comeback!!!

WE'RE BACK!!! ANNYEONG HASEYO! OHAYO! NAMASTE!

Pięć dni temu zachciało nam się z Dorą looknąć jakiś film made in Korea. Dawno żadnego nie oglądałyśmy, bo dramy całkowicie nas pochłonęły. Ale iż była późna godzina, nie było sensu zaczynać nowej dramki, więc sięgnełyśmy po pierwszy lepszy film z polskimi napisami. Wybór padł na Do Re Mi Pa Sol Ra Si Do. Za bardzo nie wiedziałyśmy, czego się spodziewać, ja jedynie coś tam czytałam, że to romans z młodymi aktorami w rolach głównych. Nie wiem czemu, ale spodobał mi się już od pierwszych scen. Hmm chyba jednak wiem dlaczego (hihihi). Wszystko za sprawą głównego bohatera xD. Na okładce nie wyglądał tak kusząco, ale gdy tylko pojawił się na ekranie po raz pierwszy, biła od niego pozytywna aura:P (haha Dziubas, wiesz o co kaman, ne? Hana Kimi się kłania:P). A jak zaczął grać na gitarze i śpiewać, to już w ogóle odpłynęłam:D<3 Jak teraz sięgam pamięcią wstecz, to jego foty oglądałam już bardzo dawno temu na koreafilm.org bodajże, bo był na liście TOP ciach ówczesnego tygodnia. Ale wtedy żeśmy z Dziubasem stwierdziły, że to dzieciuch:P Ale żeby nie było, z mych ust wydobył się pozytywny koment na jego temat: "ładne dziecko, a jak w przyszłości zmężnieje, to już w ogóle drooling gwarantowany". Hmm zmężnieć aż tak nie zmężniał, ale wystarczyło jedno Do Re Mi Pa Sol Ra Si Do, by kolejna miłość zapukała do bram mego serca:D<3 Haha no i tak ta notka przeobraziła się w zachwyty nad moim nowym loverem:D:D Ah wybaczcie, zapomniałam go Wam przedstawić, nazywa się Jang Geun Suk (czyż nawet jego imię i nazwisko nie brzmią pięknie?;> lol) Kurcze no, chłopak ma 21 lat, a grał już w paru produkcjach tv i filmowych. Nawet ostatnio wygrał nagrodę w kategorii Best New Actor za The Happy Life, którego jeszcze wprawdzie nie widziałyśmy, ale nie da się wszystkiego na raz:P W końcu ekscytujemy się nim dopiero od 5 dni:D lol Strasznie lubimy poznawać nowe ciacha, bo dzięki temu mamy zajęcie na najbliższe dni. Nasz cel: zdobyć i obejrzeć wszystko, co się tylko da z każdym ulubieńcem. A że ostatnimi czasy wylałyśmy morze łez za kochanym Junkisiem, którego nam zabrało wojsko;( (jadę do Korei, no normalnie jadę tam i go porwę z powrotem!) nawet żadna drama nam z nim nie została:( więc na pocieszenie dostałyśmy w prezencie młodego chłopaczka Jang Geun Suka:) Już zacieram łapki na kolejne projekty z nim w roli głównej. Zwłaszcza kusi mnie drama Beethoven Virus (ak kiedy ten komp już będzie na stałe?:( hektolitry gliceryny się leją...)

No dobra, ja się tu rozwodzę, a nawet foty żadnej jego nie pokazałam. Podziwiać, podziwiać: Taa dam!:D Czyż nie jest sliczniuśi?;>

Zgrabne nogi, ne?;>:D

Ale i tak, żeby go w pełni docenić, trzeba go w akcji zobaczyć. Te jego śliczne oczęta, ten magiczny uśmiech...ah<3

A Dora nie miała wyboru, jak tylko po raz kolejny przyznać się do pedofilii:P:P:P Najpierw Miura 4 lata młodszy, potem chibi Shunek w GTO (16 lat tam ma!), ostatnio chłopaki z Big Bang, a teraz rok młodszy Jang Geun Suk (oj, nie taka duża ta różnica;D) Hihi ja mam szczęście, że ode mnie jest starszy:D Mogę na niego mówić "oppa". No ale Dziubas w ramach pocieszenia mogłaby być nazywana przez niego "noona" - już sobie wyobrażam to słowo wypowiadane jego sexy męskim głosem:D Jak już jesteśmy przy głosie, no po prostu nie da się nie wspomnieć, jak ładnie śpiewa!;D Podzielimy się z Wami naszą ukochaną pieśnią. Znajcie nasze dobre serce:P;D

Jang Keun Suk -  Black Engine

Ło psia kostka, kurdelek serdelek (ten Hugh Grant:P hehe), ale się rozpisałam:P No to było do przewidzenia, że jak zacznę pisać o Geun Suku to końca nie będzie, bo to temat rzeka. Ale już starczy tego dobrego. Dosyć gadania, pora iść popodziwiać jego foty. O filmie parę słów w następnej notce - tak wyszło:P Ja ne!!!

16:04, olszyna-paagal , Korea
Link Komentarze (3) »
 
1 , 2
Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic